Underhållande dröm

Jag hade en väldigt underhållande dröm inatt. Dels så fick jag två hundar i födelsedagspresent. En engelsk bulldog och en pudel! Var glad över att få hundar, men var kanske inte helt nöjd med raserna xD hahah
Sen hade jag även en hel del dagishundar hemma. Från gamla dagiset samt från nuvarande. Typ Aston, Cicero, Sickan är dem jag minns just nu xD och det roliga var att alla var lösa när vi promenerade med dem! XD hahah.

Tyvärr är det typ allt jag minns, eller ja jag kmr ihåg att jag försökte hitta ngr bra godis till min pudel, eftersom dem pudlar jag träffat har varit ganska kräsna ;D hahah.

Nu är jag iaf på väg hem till Anneli, vi ska promenera med hennes hundar och jag ska ev agera lite störning när hon tränar med sin yngsta :) sen får vi väl se vad mer vi hittar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0