Sunday

Firade nadja som fyllde år igår! Middag och ngr cider inne i stan. Kikade på cruisingen med raggarbilar också ;p

Idag har jag inte gjort mkt. Varit med Nadja och Tonie i byn en sväng och promenerat med Stella. Nadja fick en utlandsresa i födelsedagspresent av Tonie! Var nära att jag hängde med dem, men var fullt på flyget :/ tur jag har massa annat roligt planerat!
Vid 18 kom Stellas ägare och hämtade henne, så nu är jag ensam i lägenheten. Syster har ju typ bott här medans Stella var här, så ja nu är det tomt.

Men, men. Ska snart ta cykeln hem till mamma för att möta henne och göra henne sällskap till jobbet. Behöver göra ngt annat än att glo på massa one tree hill som jag gjort större delen av dagen ;p fast blir film sen, remember me och world trade center. Två bra filmer som säkert kmr innebära tårar ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0