Stekheta Stockholm

Dör av värmeslag. Vill bara bada, bada, bada! Eller gömma mig inomhus där värmen inte tar på en på samma sätt. Istället sitter jag på t-banan, på väg till centralen för att sen ta pendeln hem till Malin<3
Usch för att det är så långt att åka, men får trösta mig med att pendeltågen brukar va svala :) plus att jag har både musik och en bok att sysselsätta mig med! Ska iaf bli roligt att träffa Malin, och vi lär ha det mys som vanligt. Dock blire ett besök på djursjukhuset imorrn, för stackars Oliwer har urinvägsinfektion :(

Och snart, typ ons-lör borde jag få veta om tiken jag vill ha valp efter har puppisar i magen! Ultraljudsdags jao, så jaa, är lite nervös inför det! X)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0