Smurfen

Somnade ganska fort igår. Typ vid halv 10- 10! Vilket i sin tur innebar att jag fick många timmars sömn.
Förberedde mig för ännu en kaos-morgon, men den blev ganska lugn faktiskt! Inga helt nya hundar, och dessutom 4 av valparna hemma av olika anledningar! Skönt. Behövdes idag :)

Resten av dagen fortsatte ganska lugnt också. Ingen hysteriskt jobbig promenad utan faktiskt ganska bra promenader! Skönt :)
Syster kom till jobbet vid 3, och när jag slutade vid 4 så åkte vi till kista för att träffa Ronja! :) blev lite shoppande, för dem. Ahh fast syster lånade pengar av mig och så betala jag halva priset på Ronjas nya skinnjacka i födelsedagspresent också :) så slösat pengar gjorde jag ändå ;p hahah.

Syster och jag åt i vällingehus, och gick sen hem till mig för att se på idol. Färgade även mitt hår, -BLÅTT! :D äntligen har jag blått hår igen!! :D- och syster duschade lite snabbt. Promenad hem till mamma och pappa, och så la vi i mer rosa färg i systers hår. Och well, nu är det sovatime! Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0