Lite sliten

Tvättat, diskat och glott på tv under kvällen. Jao samt spelat spel på mobilen under reklamerna ;D nu ska jag snart sova. Är grymt trött och öppnar ju även imorrn. Får iaf skjuts till jobbet av pappa :D i like.
Jobbar heldag imorrn, känns okej. Lite jobbigt kanske, men ska iaf stänga med Hannah så det blir nog bra :)

Var lite roligt idag, hade ett kundmöte på jobbet, och var så jävla trött så mitt under mötet så tappade jag tråden och kände mest av allt för att stirra tomt ut genom fönstret! ;O hahah. Ursäktade mig lite fint och tjatade ngr gånger om att det är lite slitsamt att ha massa valpar på dagis xD en känns okej, men tänk er själva att gå med 4 st valpar på ca 6 mån som alla går lite hur som helst, och som dessutom gärna skäller på folk samt leker med varann.. Hahah xD plus att knappt ha en lugn stund på hela dagen :O fast idag hade vi kanske 40 min mitt på dagen med total tystnad. satan vad skönt det var :D haah. ahh men nee men det går okej med alla valpar och nya hundar, men joo det är lite extra jobb ;p

Nu blev det längre än jag tänkt igen! Som vanligt x) men ahh, ska sova nu! Blir en lång dag imorrn.


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt i fläta!

2013-08-23 @ 10:54:53
URL: http://missmalinerika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0