Efterdyningar från igår?

För det första så vaknade jag halv 2 inatt och bara vred och vände mig under ca en timmes tid.
För det andra så vaknade jag imorse med panik då jag trodde jag försovit mig.
och för det tredje så har jag ont lite överallt idag. Ont som satan i nacke och axlar, samt i ryggen. Dessutom huvudvärk på det (som tur är en ganska mild huvudvärk) samt ont i magen nu också :/

Så ja, kanske är det efterdyningar från gårdagen?
Dessutom är jag lite ledsen över att det är Hannahs sista praktikvecka. Och eftersom jag är ledig imorrn så blir det en sista dag idag med henne på jobbet ;O hade hoppats på att hon skulle få anställning.

Samtidigt är jag även glad, dels för att det ska bli skönt att va ledig imorrn, och så är det ju kryssning imorrn!!! :D är så taggad! Ska hem och packa efter jobbet idag. Kmr ha fullt upp när jag kmr hem vid ca 17, för tre timmar senare ska jag hem till Alex :) med packning och allt. Ska nämligen sova där inatt, och så imorrn åker jag från honom hem till Jenny så vi gör sällskap till båten :) troligtvis kmr Elin också och gör oss sällskap! åhh är taggad!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0