Det är inte alltid lätt

Det är ganska fullt upp nu på dagis med massa nya hundar. Inskolningar på båda dagisen, vilket innebär lite extrajobb. Dem måste ju lära sig hur det funkar på dagis, att man inte piper eller skäller, att gå bra i grupp, att vila på dagis m.m. På gamla lokalen som jag var på idag går det bra. Två nya denna vecka som piper eller skäller då och då, men överlag går det riktigt bra! Ena är en valp på typ 5,5 månad, och han är ju bara för söt!

På andra lokalen, som jag jobbat på tisdag och onsdag är det flera nya hundar. Tror två börja förra veckan och så typ 4 nya denna vecka? Det bara rasslar in hundar där. Så ahh, är ganska hektiskt. Öppnar där imorrn, hoppas ngr är lediga. Vissa tar ju lite ledigt på fredagar, och helt ärligt så skulle jag gärna ha en lite lugnare dag imorrn ;p men, men. Blir nog bra ändå. Jag slutar iaf 16, och det är alltid skönt på en fredag :)

Blir filmkväll hos Alex ikväll, är på väg dit nu :) sover där sen också, så är lite, lite närmare till jobbet imorrn ;D hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0