5 veckors nervös väntan står på schemat

Jag började dagen med en svag semestern-är-snart-slut-ångest, och är just nu irriterad på skiftningen på vädret. Kyligt förut, och nu varmt. Så har självklart långbyxor istället för kortbyxor.

Men trots detta är det en väldigt bra dag idag.. Varför? Jo för att jag fick veta att Juwel (tiken jag vill ha valp efter) är dräktig!! :D så jaa, 5 veckor kvar tills beräknad födsel och då hoppas vi på en hel hög med små hanar! :D
Fick dessutom se bild på pappan idag, han finns på hennes hemsida. Så sjukt söt! En väldigt liten kille på 35 cm! Juwel är 43 cm så Louice (uppfödaren) tror att valparna kmr bli mellan 37-40 cm höga! Vilket enligt min mening är typ perfekt :) åhh vad jag hoppas allt går vägen så att jag får en liten vintervalp!


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis:) ingen tik?

2013-08-09 @ 20:49:12
URL: http://missmalinerika.webblogg.se
Postat av: Cicci

Kommer bli awesome! Valpkurs tillsammans! ;)

2013-08-10 @ 21:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0