you bleed just to know you alive

Jag har så sjukt ont i mitt ben! Vettefan vad jag gjort, men har haft ont sen typ kl halv 6 ikväll. Har jobbat på gamla dagiset idag, men tror knappast det kan vara det. Verkar ju konstigt då jag inte alls gjort ngt speciellt :O

Skulle iaf förb mamma och hämta mina saker + tvätt efter jobbet, men det slutade med att jag åt middag där och ringde pappa om skjuts. Så han skjutsa hem mig vid halv 9 och nu sitter jag här nerbäddad i sängen och grämer mig över min smärta. Not good. 

Hoppas det är bättre tills imorrn, annars kan jag inte ha Jissa och jag vill gärna ha henne och gå en långpromenad i grimsta med henne!

Jao well. Tänkte slänga in lite bilder på hundarna från dagen, men det kmr senare eller imorrn. Pallar inte nu x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0