VIPdogs!

JAG FICK JOBBET :D:D:D

Bra dag med lugn jobbande på gamla dagiset, och sedan provjobb på VIPdogs. Gick hur bra som helst, fick gå två promenader, en på ca en timme och en på ca en halvtimme eller ngt sånt. Supersöta hundar och duktiga var dem också! Första omgången var med en miniaussie, tre blandraser och en papillon, och andra omgången med en dvärgpinscher, två chiahuahuas (hur fan stavas det egentligen!?), en mops och en lagotto :P
Dem tkt jag var duktig och verkade ha vad dem sökte, så på torsdag börjar jag heltid :D 6 månaders provanställning. I like! :D Ska bli riktigt spännande, för blir som att starta ett nytt dagis då det är deras andra lokal som ska öppnas! Så jävla glad! Känns som att det är ett dagis som jag kmr trivas bra på!

Har iaf spenderat eftermiddagen och kvällen med Ronja och Rose, vi gick runt i stan, käkade på kungshallen och drog sedan hem till Rose. Så nu sitter vi här och typ dricker lite och slappar. Hade väl funderingar på att gå ut, men jag valde dumt nog att ha mjukisar idag x) och Rose är liiiite mindre än jag så jag kom inte i hennes jeans ;O hahah. Så blir väl slappande här innan man åker hemåt.
Grymt nöjd med dagen iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Erika

STORT GRATTIS TILL JOBBET! :)

2013-04-27 @ 08:42:44
URL: http://pepino.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0