update

Lördagen bestod av lite shoppande i v-by med Ronja och syster. Vi åt lunch och hade det allmänt bra. 
Kvällen innehöll tidigt födelsedagsfirande för Alex med god mat och spel. 

Idag har jag typ inte gjort ngnting. Har sett på ett antal förhäxad avsnitt, samt diskat och duschat. Ska faktiskt vandra hemåt till mamma och pappa snart. Va lite social och sno mat från dem ;) haha. 

Imorrn jobbar jag på gamla dagiset, och sen så åker jag och Ronja till uppsala, antagligen på måndagskvällen eller tidigt på tisdag. Firar valborg där och så kmr jag hem på onsdag för att sedan på torsdag börja nya jobbet på VIPdogs! Ser fram emot veckan :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

DET VAR SOM FAN! Då måste vi ses å säga hej :D :D
Vart har ni tänkt hänga? :)

2013-04-28 @ 15:14:17
URL: http://jegiro.blogg.se
Postat av: Jessica

Vi har tänkt ha fet fest hos mig, lite öppet hus från kl 4 till tidig kväll innan vi drar ut på nation, då måste man vara student, men om ni kommer tidigt och inte har nått att göra är det bara svänga förbi :)
0738484567

2013-04-29 @ 10:06:54
URL: http://jegiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0