superman

Idag mår jag iaf bättre än igår, skönt!
Hoppas kunna följa med mamma och syster hem till mormor som fyller år idag :)

Kunde knappt sova inatt. Vaknade till typ varje halvtimme kändes det som och vred och vände på mig. Irriterande x) Sen när man sov som bäst så ringde såklart mobilen xD då var kl halv 9, så lika bra i guess. Var iaf från ett hunddagis som jag eventuellt ska provjobba på nästa vecka. Dock är det väl vid behov som gäller där i början också, sen får vi väl se. 

Har än så länge inte gjort så mkt idag. Rollat lite och sett på förhäxad. Ska väl diska och se om jag har ngt att äta hemma. Måste handla, men tänkte jag kanske kan göra det med mamma sen och få skjuts.. :D.. ska ringa henne och fråga om det efter jag diskat. 

Men först, bilder från helgen i Örebro :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0