Smärta och mobil

Fortfarande ont i benet, och på det också ont i nacken och ner mot axeln. Jo men man är väl van.. typ.
Skulle ju haft Jissa idag, men på grund av benet så blev det inte så. Har iaf bara ont i nederdelen av benet nu, typ i vaden. Igår hade jag ont i hela benet så är ju en förbättring iaf. 

Jag och Nadja har iaf varit och handlat. Så frysen är typ full nu :) Jao och så är min mobil äntligen klar, så nu ska jag snart ge mig i kast med att fixa med den! Synd bara att jag inte kan ha instagram på den :( fast vem vet.. kanske har det kmt ut till den nu? Jao man kan ju hoppas iaf x) hahha. Hade ju börjat undra vart den tagit vägen, men nu är den iaf här, och jag fick ju typ också enhelt ny istället ;D maha. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0