lite bilder.

Såg bara en massa filmer jag inte hade sett innan hos Alex. Blondie, Finding Neverland och Bitchkram. Alla tre väldigt bra filmer :) 

Idag blev det en långpromenad med Alex, Sara och Nikki från Alex och hem till mig. Lite glass-stopp på vägen, samt syster som gick förbi hemma hos sig och bytte skor ;P 
Upp till v-by där vi käkade lunch och gick runt lite. 

Såg på Legally Blonde med Alex, och har efter det sett på förhäxad och tagit det lugnt. Sitter just nu och sorterar bland alla mina bilder :P Fick även bilder från syster från rastgården, så slänger in ngr :) Första bilden bjuder jag på ;D så jävla klockren min! xD hahah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha e de där en hundarastgård? där inne har ja kissat på fyllan.. :)

2013-04-02 @ 18:10:51
URL: http://missmalinerika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0