jag är som jag är.

Dags för lite update igen då :P
Igår, söndag, gjorde jag sällskap med Ronja till Sickla där jag köpte ett par skor -asfina! :D- och sen mötte upp Anders för att äta lunch och sen hem till honom för lite tv-spelande! Vi spelade ngt zombiespel som var grymt roligt, även fast jag typ siktade asdåligt! ;D ahh och så körde vi lite hederligt Mario Kart också :)

Hemåt och mötte upp Alex i Åkeshov, vidare hem till mig för att diska lite och packa lite saker, och så skulle vi hem till Alex för en liten spelkväll/slappkväll. Vi hade sagt att vi skulle gå hem till honom i det fina vädret.. men vädret var inte längre så fint när vi väl skulle gå.. xD men vi gick iaf till islandstorget och tog sne t-banan till brommaplan. Vi spelade lite Tekken och såg sen på The Hobbit. Eller okej, den var på i bakgrunden medans vi satt och kikade på våra telefoner/Alexs ipad på massa andra saker ;D hahaha. 

Sovadags och jag kände det som en konstig känsla i magen och halsen, vilket tillsammans med känslan av tjock hals/klump i halsen gav mig panik om att jag skulle må dåligt sen.. Råkade hålla Alex vaken lite för länge på grund av min lilla panik där, men till slut kunde vi iaf sova x) och utan ngt dåligt sen också! :)

Upp imorse och åkte till jobbet. Ganska lugn dag på jobbet, pissväder med regn över en på promenaden, men det är lite småmysigt på sitt sätt också xD Syster kom dessutom dit efter skolan så var mysigt :)
Imorrn jobbar jag 7-15, och syster ska följa med hela dagen. Skolkare? xD hahah.

Jao och så har jag dessutom skrivit ett litet träningsschema, så idag blev det 2 minuters planka, samt 100 olika träningsövningar. Bland annat armhävningar och rygglyft. Duktiga jag! Men nee, nu plocka undan lite saker och planera frukost och lunch till imorrn, sen typ lite förhäxad innan det är sova som gäller!

Kommentarer
Postat av: N

Hoppas du såg lappen! Å glöm inte att hålla ögonen öppna ;p

2013-04-15 @ 22:12:24
Postat av: Sandra till N ;P

yes jag såg lappen, och jag ska försöka komma ihåg att ha ögonen öppna :D

2013-04-16 @ 16:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0