inställt på grund av sjukdom

Idag skulle jag ha tränat med Ronja, och så skulle vi ha haft Twilight kväll och hon skulle ha sovit här. Men blev inte så då hon är sjuk :(

Sen så börjar jag -för typ 3-4 timmar sen- känna av halsont och snuva.. Så nu är jag orolig över att ännu en dags planering ska gå om intet på grund av sjukdom. Ska nämligen sova hos brur imorrn, och har inte träffat han på aslänge.. men om jag är sämre imorrn så tror jag inte det blir av. Han vill väl inte direkt riskera att bli sjuk. Så nu knarkar jag gamla halstabletter -hur länge håller dem egentligen?- och bäddar ner mig i sängen framför en film. Satsar på att somna tidigt idag också så kanske man är frisk imorrn? Önsketänkande.. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0