hunddagis

Blev lite ändrat i dagsplaneringen då jag efter lite att ha städat insåg att jag är sjukare än jag tror ;D blev ganska trött av det jao. Dessutom började jag fundera, och bestämde mig för att jag inte är i behov av ännu ett dagis där amn kan jobba vid behov, eftersom jag har jobb ngr dagar varje vecka nu fram till juli! Och efter det kanske jag blir erbjuden heltidstjänst på vinsta samt hamnar på intervju för heltidstjänst hos VIPdogs. Så ringde hunddagiset jag skulle ha besökt idag och sa detta, så nu står det alltså mellan dessa två dagis. Från 5 dagis till 2. Eller okej, jag har ju två veckor kvar som jag ska jobba lite på gamla dagiset också eftersom Bella är sjukskriven :P

Så kvällens planering är att förhoppningsvis sova hos mamma och pappa och va social, samt tvätta lite för insåg att jag har hur mkt tvätt som helst xD.. typ. En lugn fredag jao :P Men nu ska jag försöka väcka min fantasi och fixa en ny header till bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0