grusiga årstiden

Den här tiden på året ska man egentligen va glad över att inte ha hund.. vet ni hur äckligt grusigt det blir inne? xD 
Trots detta har jag idag en supersöt kelpie hemma hos mig. Ska va lite extramatte till henne om allt känns bra, och för mig känns det riktigt bra! :D Var ute på en timmes promenad där hon var lös större delen av promenaden! Precis så som jag vill ha det :D Så grymt duktig! Trots hundmöte -som hon har lite svårt för- och trots en hare på typ 6-7 meters avstånd som kutade iväg så var det inga problem alls! Så sjukt fin och duktig hund! :) 

Så nu ska jag käka lite lunch och glo på ett avsnitt av förhäxad, och sen ska vovven hem. Jissa heter hon btw :) Efter det får jag väl dammsuga, och sen ska jag packa för åker till Örebro idag med mamma, syster och morbror. Vi ska se hur han bor :) 

Slänger in ngr bilder på Jissa i ett senare inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0