drömmer lite

Sover hos mamma och pappa idag också, så headern jag har nu får duga ett tag. Stör mig bara på den när jag sitter vid deras dator (sitter vid systers dator nu) för då är headern en helt annan färg än vad resterande av det blåa är. Irriterande ja.

Annars då? Jo jag är fortfarande sjuk, försökte mig nyss på att träna lite, mn insåg att jag får nog vänta ngr dagar till för det. Ledsen för det, och superledsen för att jag inte har pengar till en hund. Borde egentligen inte kika på hundsidor alls tills dess att det är dags för mig att skaffa en, för det kliar satan i fingarna! Titta bara vilken sötnos man hittade på staffinfo.se:

Btw så stör jag mig asmkt på systers supersega dator. Just so alla vet. hehehe. Svengelska oh yeah!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Å jag ska skaffa mig en liten ch... ja du vet vilken ras jag menar :-) kram

2013-04-20 @ 21:26:57
Postat av: Sandra till nadja

haha jao jag vet ;) och det tkr jag du ska! Kan jag va hundvakt ;)

2013-04-20 @ 22:24:56
Postat av: Nadja

Hundvakt.. Du blir min/mitt privata hunddagis. Med kompispris haha.

2013-04-21 @ 16:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0