alltid detta problem med rubrik..

Benet är bättre, men har fortfarande lite ont längst ner på sidan av det. Skumt, men jaja x)

Igår, fredag, var det chillkväll hos Alex med massa folk. Jag, Jenny och Malin hade det lite mys hos mig innan :) Malin sov hos mig sen också!

Idag, lördag, fick jag och syster skjuts till alvik av Malin, och vi åkte sen vidare till centralen för att gå till kungsträdgården för hundägarens dag. Massa söta hundar var där, och vi träffade dessutom en tjej jag har på fb och hennes kille och hund :) Trevligt, trevligt. Hoppades också på att träffa ngn hundägare från dagiset.. men icke :( 

Hem för att slappa framför datorn innan jag städade och diskade lite. Jao samt bytte lakan i sängen då Malins lilla vovve grusat ner en aning.. xD Sen kom Ronja hit och vi snackade lite innan vi gick till affärn för att köpa mat. Blev tacos -vilken ovanlighet? xD haha- och så Pirates 3 till det. Promenad tillsammans med syster på 1,5 timme i regnet, och så in för lite situps, planka och sånt där. Nu är man typ helt slut, men på ett bra sätt x) Mysig dag!
Lite kvällsfika, fil med hallon! Inte så gott som det lät, men absolut helt okej. Jordgubbar till det och det blir nog bra! ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

han är bra fräsck asså, hoppade upp i sängen när man somnat fast han blev tillsagd att ligga i korgen..

2013-04-15 @ 09:17:52
URL: http://missmalinerika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0