Tröööööött

Är helt slut nu. Sitter på t-banan. Tkt det var ganska mysigt att åka t-bana när jag åkte hemifrån för typ 4 timmar sen, men nu på vägen hem skulle den såklart strula med stopp i trafiken. Åkte till alvik först, och så fick jag vänta typ 15 min tills nästa kom.. Bara det att det innan kmt en t-bana som släppte av alla passagerare så den som kom efter 15 min blev full.. Tänkte att hell no att jag går på den t-banan och står. Inte med min fot som jag dessutom troligtvis överansträngt lite idag 8) så väntade, och hade tur för nästa kom precis efter, typ tom :) maha. Så värt väntan ;p men nu vill jag bara hem till maten och soffan! Måste bara gå hela vägen från t-banan hem.. Ehehhe imorrn tänker jag inte gå ngnting x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0