"Säg det till alla.. jag är på väg"

Nu är jag helt slut. Har redan gjort mer än vad jag jag gjort på en hel dag dem senaste dagarna. Jag och pappa åkte och handlade. Bara det tog ju på krafterna då man gick runt i affären, men det funkade faktiskt väldigt bra ändå x) Väl hemma var det till att packa upp all varor och puzzla in dem i kylskåpet ;P Åt lunch, diskade och torkade ur mikron, och sedan satte jag igång med lite sysselsättning för hunden. Började med en toarulle med godis i på ett snöre. La den under soffan så hon fick använda sig av snöret för att få fram den. Blev kanske lite fail då hon lyckades på första försöket med tassen xD inte så mkt tankearbete där bakom men får göra det svårare nästa gång x) Sedan fick hon spåra massa godis i lägenheten i två omgångar också :) Efter det dammsög jag, så nu sitter jag här helt slut ;P hahah.

Annars då? Jo fan det är faktiskt bra. Fick reda på idag att jag klarade utbildningen som jag och Bella gick! :D Jag hade asbra poäng med typ.. 141 (ngt sånt) av 154 :D eller om det var 144 av 151 ;D jaa ngt sånt. Är ju jävligt bra iaf :D Så nu är jag utbildad hundhälsoterapeut! :)

Har mailkontakt med en kvinna som är intresserad av Rebelle, så får se vad som sker där. Annars hade Yvonne ev någon som var intresserad. Jao förhoppningsvis lyckas vi finna ett hem till henne :)

Jaaa, och så fyller ju mamma år idag! 11/9.. hahha usch det datumet kmr alltid innebära några extra tankar till föregående år då allt skit hände just den 11. Helt sjukt egentligen. Men, men.. i första hand är det mammas födelsedag jao! :) Så blir tårta ikväll! Mhm!

Jao och senare idag, om typ.. 3 timmar kmr Ronja och Timmi hit :) Jag ska klippa honom, hoppas han inte förväntar sig något alltför bra. Hey jag är nöjd så länge det inte skiljer flera centimeters längd på höger sida och vänster sida av huvudet xD Råkade ju göra det när jag klippte brur första gången och sa att jag var klar. Well jag var ju då inte klar utan fick klippa lite mer på sidan med längre hår ;D hahah.

och denna vecka kanske jag till och med håller bloggen igång lite bättre. För denna vecka har mkt innehåll i sig. Oh yeah, känns som om jag behöver det! :)

Kommentarer
Postat av: moster

Duktiga du! Grattis

2012-09-11 @ 18:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0