önskelista

Hej hopp. Här kmr en liten önskelista. Den är dock inte så stor ;P

(* nytt bra hem till hunden. Hoppas, hoppas vi hittar ngn för henne!)
* en extern hårddisk. Har redan en men vill ha den om backup där allt viktigt sparas. Typ.
* pengar, pengar, pengar. Ja jag är fattig och vill köpa skor när fötterna är klara!
* filmer, The Avengers, Sherlock Holmes 2.
* filmer med Will Smith. Ja han äger. Fast har ju en del. Men ngr exempel som jag vill ha är I am legend, Seven pounds, Enemy of the state, Wild wild west.
* filmer med Johhny Depp. Ja även han äger ;P vill ha Dark Shadows, The tourist, Alice i underlandet, Public enemies

Är det jag kmr på nu. Tkr ändå det var en hel del lite "billigare" saker :) Brukar vara dålig på det ;D hahhaa. Hoppas man får ngt av det man önskar sig :P

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej!
Vad du får gjort då!
Mina hundar blir lite avundsjuka på Rebelle. Här händer inte mycket. Några varv runt tomten har det blivit i går och än så länge i dag. Hoppas på en lång skogspromenad om en stund.
Hoppas det löser sig med Rebelle.
//Helen, Tellus och Idun

2012-09-12 @ 10:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0