Jag lyder

Läste att ngn (läs nadja xD) är trött på att se min fot.. Så tänkte att jag kan väl skriva ett litet inlägg x)

Helgen har varit lugn. I fredags gjorde jag typ inget. Tror jag x) hahah minnet är kort. Sen i lördags kom Alex och Pontus hit, så vi var sociala -var ute en kortis med hundarna, spelade kort och såg på film. Samt satt lite vid datan och kolla möbler och bilar, för skojs skull typ :p bakade gjorde vi också! Kladdkaka! Namnam :D
Söndagen blev även den lugn, såg på film och spelade lite kort med Alex och mamma. Sen blev jag hundvakt till Pontus till idag. Tjänade 150 spänn på det ;D inte dåligt :p hahah.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Duktiga du å lyssna på moster ;-)

2012-09-25 @ 10:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0