Good and bad

Jag är duktig. Går mer och mer för att bygga upp foten. Det känns bättre och bättre :) igår var jag med mamma och pappa och storhandla. Sedan var jag och mamma aktiva typ hela dagen med brödbakning och matlagning. Egengjorda köttbullar och pannbiffar, samt eget mos. Blev väldigt gott!

Idag tog jag ngr små och lätta springsteg när jag var ute med hunden. Sedan var jag med mamma och marie i v-by och åt lunch och handlade lite saker vi glömde handla igår x) senare tog jag och mamma en liten promenad med hunden till lilla affärn i råcksta torg där vi köpte onyttigheter. Namnam, borde egentligen inte äta massa onyttigt när jag knappt rör på mig x) heheh.

Har tre st som är intresserade av Rebelle, så det känns ganska bra. På ett sätt vill jag bara få det gjort, samtidigt som jag blir ledsen över det under dem stunder då vi har det som bäst. Visst är hon lite understimulerad nu, men hon får iaf kärlek. Det är ju ändå huvudsaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0