thoughtful mind

Kunde inte sova igår då jag bara låg och tänkte en massa om hunden. Självklart känns det hur bra som helst att ha hittat ett hem till henne, och det känns bra att hon kommer flytta om typ en månad. Men samtidigt så känns det skumt, för jag vet att jag kmr va som en orolig matte som kmr vilja veta hur ALLT går i nya hemmet sen. Dessutom vet jag att jag kmr sakna henne, att det kmr bli tomt utan hund. Och visst kan det ju vara skönt ett tag, att inte ha hund och kunna göra lite mer spontana saker utan att behöva tänka på hunden. Men jag har ändå haft henne i nästan 1,5 år.. vore ju bara konstigt om det inte kmr kännas tomt då. Har svårt för att tänka mig känslan då vi lämnar henne, men det lär väl vara tungt till en början. Kanske kmr jag till och med bli avundsjuk sen om Sofia lyckas bra med henne och lägger ut massa bra bilder och skriver hur bra det går. Jao avundsjuk samtidigt som jag kmr bli glad. Tror dem två känslorna kmr gå hand i hand när det gäller detta. Inte så konstigt kanske.
Men ja, huvudsaken är att min lilla sötcollie får ett bra hem!

Idag är syster sjuk.. eller ja, hemma från skolan iaf xD hon sa att det kändes som om hon höll på att bli sjuk, och att hon ville va hemma då för att inte bli sjuk till praktiken nästa vecka. Jao okej, inte mig emot, då kan vi spela wii idag :D = ngt annat att göra än att se på film/tv eller läsa ;D maha.
Sen ska jag senare idag också prova mig på att gå ut. Påbörja livet lite igen ;P hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0