Telephone

Idag har jag typ inte gjort ngt annat än att se på film eller prata i telefon.

Jag ringde till västerort djursjukhus för att boka tid till att fixa friskintyg till hunden. Men först måste jag se om det är ngt med hennes öron, hon kliar sig en del så. Funderar dock på om det kan vara ett tecken på understimulans.. Men ska iaf tvätta rent hennes öron med alsollösning och se om det blir bättre.

Sen har jag pratat med Catte om resan till the silent way, och ringt flygbolaget nextjet. Så ev blir det sista minuten flyg så jag kan åka upp ändå! :D

Sen har jag pratat med Nadja också.. Frågat en del frågor.
Samt pratat med syster för att fråga om hon kan hjälpa mig gå ut med två hundar som jag kanske kmr passa den 28e denna månad.

Och sen får vi inte glömma att jag ringt Gittan.. Och sagt upp mig! Känns bra, men hoppas jag kan arbeta in dem semesterdagar jag tagit ut i förskott x)

Ahh och så planerar jag för fullt med daghundar, så ska träffa en nu på onsdag, och ev en annan på lördag :) samt träffa en som bara vill ha hjälp ngn dag ibland nästa vecka :p det blir nog bra ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va snygg bild stumpan!! ses ikväll!!!! :D

2012-10-16 @ 08:03:09
URL: http://missmalinerika.webblogg.se
Postat av: Jenny

Tycker du kan komma upp och hälsa på mig några dagar:)<3

2012-10-18 @ 11:53:46
URL: http://jjennynaslundd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0