Svar på kommentar. Typ

Jag stör mig lite lätt på folk som kommenterar ens blogg utan att ens veta om omständigheterna. "Det blir ju inte bättre av att du tycker synd om hunden heller.." Ja min hund är lite understimulerad just nu eftersom jag inte kan göra så mkt i och med operationerna på fötterna. Och ja det är synd att hon är så osäker och rädd, eftersom ingen i familjen direkt vill eller känner att dem kan ta med henne på saker dem gör. Och jag tkr synd om henne för det, för att hon har så mkt tråkigt. Är det fel att jag tkr synd om henne eller? Det är ju inte som att jag inte gör ngt alls med henne.. Vi leker med trasorna flera gånger om dagen, och när jag börjat kunna gå har jag kört lite med klickern och lite godissök. Så jag förstår inte den kommentaren.. Faktiskt så får den mig att småskratta åt folk som reagerar på saker när dem inte ens vet allt x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0