Rosa pantern.. Eller nej, hunden!

Imorse när jag var ute med hunden så var hon alldeles tokig. Hon hade sån energi och ville bara springa, springa, springa! Så jao, det fick hon göra :) försökte filma henne, men det blev fail då hon satte sig och sket i slutet av båda klippen xD
Hon var hård i magen och sket 3 gånger.. Och jag hade bara två bajspåsar -.- dessutom sket hon sista gången på gångvägen.. Typ vafan ;o men mamma skulle ändå ut och åka sen så jag skickade henne till att plocka upp det ;D

Men ahh.. Lite senare mötte jag upp mamma i v-by där vi åt lunch och sen handlade.
Väl hemma igen hälsar vi på hunden som varit ensam hemma.. Och märker att hennes tassar är rosa 0.o Det hade legat pennor i systers säng, varav ena var en sån där markeringapenna.. så hon hade väl tyckt att det var roande underhållning x) hahah.

Under dagen har jag ringt wwf och sa upp mitt medlemskap. Känns sådär, men utan fast inkomst så känns det värt att spara 350 kr. Kmr gå med igen när man vet att man har råd :)
Har dessutom ringt Britt på agria och sett till så att försäkringen skrivs över på Sofia om en månad.

Och har dessutom pratat med en kille som har två staffar! Kanske blir dem mina daghundar :D dock är ena 8 veckor (aaaawwwww puppis!), så nackdelen då är att jag måste lösa promenaderna på ngt sätt. Lilla valpen kan ju inte hänga med på långpromenader i så fall ;o men ahh, vi får se hur det blir. Imorrn ska jag iaf träffa första hunden, en amstaff :) spännande, spännande!


Kommentarer
Postat av: Helen och Telus

Ha ha, kreativ flicka den där Rebelle! Passa på att få henne att måla ett par tavlor innan hon flyttar. Hörde om nåt annat djur som målade tavlor och de såldes dyrt;)

2012-10-17 @ 10:51:53
Postat av: Jessica

hahaha söt hund :) rosa valde hon också!

2012-10-17 @ 16:05:28
URL: http://jegiro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0