Rensat bilder

Kl är snart tjugo över fem på morgonen.. och jag hörde nyss systers alarm ringa ;D hahaha. Jag är fortfarande inte direkt trött, dock lite seg i kroppen. Inte konstigt då jag suttit framför datan i typ.. 6 timmar? 0.o... Shit. Har alltså rensat bilder hela den tiden.. känns bra ;D eller okej, nästan hela tiden iaf. Tog en paus och snackade med brur samt var på toa 8) hahah.

Det roliga med att dygna är att man längtar satan till sängen. Så fan vad skönt det kmr bli att lägga sig vid typ åtta, nio ikväll. Hahah :P Det positiva är att jag iaf har ngr saker att göra.
* Ringa Gittan
* Ringa veterinär
* Kanske ringa bank också om jag pallar.

Känns som om det var fler saker.. men kmr inte på ngt mer xD hahah.
Sitter och tittar på när våra malar typ kärleksgnabbas?.. hahah 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0