Planer

Oktober känns nästan som en väntemånad just nu. Jag ska förvisso boka tid hos veterinären så jag kan ordna friskintyg på hunden, men annars tror jag inte det händer så mkt mer i oktober. Okej, oktober är ju snart slut, men ändå xD joo ska ju träffa ett par och deras två hundar på måndag.. så ev kanske jag ska passa dem på söndag om en vecka. Om det känns bra för alla parter x)

I november däremot.. Shit då händer det saker.
* ska till TSW med rose! :D (om det finns sista minuten biljetter ;p)
* headhunterz med ronja! :D
* ska åka till alingsås och lämna hunden ;o
* förhoppningsvis får jag jobba in mina extra uttagna dagar på dagiset, så i så fall blir det nästan 2 veckor där.
* ska flytta till Nadja igen :)
* och så får vi väl se om jag börjar med daghundar där också, eller om det blir i december x)


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-10-21 @ 11:57:45
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: marie

Var ligger TSW?

2012-10-22 @ 08:48:30
Postat av: Anonym

Sv: det ligger uppe i storuman :p

2012-10-22 @ 11:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0