Önskelista till julen

Ute i god tid, men det ska man väl vara ;) dessutom vet jag typ vad jag ska köpa till alla i familjen! Det är fan inte ofta ;p hahah. Vet ju inte hur mkt jag kmr ha råd med till julen, så familjen går i första hand att köpa julklappar till iaf.

Men ahh, önskelistan då:
- vill ha pengar/bidrag till intensivkurs för körkort.
- vill ha en extern hårddisk
- filmer, The Avengers, Sherlock Holmes 2.
- filmer med Will Smith. Ja han äger. Fast har ju en del. Men ngr exempel som jag vill ha är Seven pounds, Enemy of the state, Wild wild west.
- filmer med Johhny Depp. Ja även han äger ;P vill ha The tourist, Alice i underlandet, Public enemies

Är dem saker jag kmr på nu iaf. Tog bild på en extern hårddisk som jag vill ha igår när vi var på elgiganten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0