Massa gjort

* jag har bokat tid till veterinären för friskintyg på hunden.

* jag och mamma hade fullt upp typ hela dagen. Åkte till kungsholmen för att köpa en grind jag ska ha sen när jag har daghundar x) vi handlade mat och promenerade hem där vi skyndade med maten för att hon skulle hinna äta innan hon skulle på möte. Tur att jag har min lilla mamma! <3

* jag har med jennys hjälp löst julklapp till pappa :) så hon kmr hit imorrn och fixar akvariet till honom!

* jag har pratat med G om att vikariera för Bella sen i januari.

* jag har pratat med Ninja, Aiiras matte (daghunden) om startdatum samt att jag i januari inte kan passa Aiira under 2 veckor.

* jag har bestämt möte med en kvinna som har 3 retrievers som kmr flytta till vällingby :p

sen har jag också kmt fram till att jag måste ringa vårdcentralen och kolla upp min vänsterhand :/ samt klarat alla levlar på mitt favoritspel på mobilen ;o
Fullspäckad dag ;) hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0