lista

1. Hur gammal är du om fem år? 27
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? mamma
3. Hur lång är du? typ 159
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Remains -den var inte så bra 8)
5. Vem ringde du senast? bra fråga.. mamma? malin? ronja? ngn av dem
6. Vem ringde dig senast? malin tror jag
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Yes :) säger du t mamma att jag åker t Sara en stund? :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms!
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? inget av det. Sambos.
10. När såg du senast din mamma? nu, hon sitter bredvid mig
11. Vilken ögonfärg har du? blå typ.
12. När vaknade du i dag? 10 typ
13. Vilken är din favoritjulsång? tänd ett ljus - med triad.
14. Vilken är din favoritplats? bra fråga. tänkte säga hemma men just nu är jag lite trött på att vara hemma xD
15. Vilken plats föredrar du minst? utedass. HAHAH
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? förhoppningsvis kvar här i sthlm med eget hunddagis.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? monster -kan fortfarande vara jobbigt om jag sett läskiga filmer.. har sån livlig fantasi ;P
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? när syster och jag lekte med hunden så att hon typ "anföll" syster som satt på golvet xD
19. Hur stor är din säng? 90 cm tror jag
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär, men lånar brurs bärbara.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? trosor och stor tröja.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 just nu
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Vilka städer har du bott i? sthlm <3
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota tror jag -fast fryser lätt om fötterna så blir oftast strumpor.
26. Är du social? jao det tkr jag
27. Vilken är din favoritglass? ben&jerry´s :D haha
28. Vilken är din favoritefterrätt? bra fråga. finns så mkt gott
29. Tycker du om kinamat? jag tror det xD
30. Tycker du om kaffe? har faktiskt inte smakat, men det stinker och jag ser ingen anledning till att smaka :)
31. Vad dricker du till frukost? oboy eller juice
32. Sover du på någon särskild sida? nope
33. Kan du spela poker? jao, men vettefan om jag är så bra på det ;P
34. Tycker du om att mysa/kela? japp
35. Är du en beroendemänniska? tror det. Lite iaf. typ i omgångar x)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? inte direkt känner, men vet en.
37. Vill du ha barn? nej
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska och väldigt lite tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? jao
40. Föredrar du havet eller en bassäng? havet tror jag
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder eller hundsaker..
42. Äger du dyrbara smycken? Nee
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? just nu följer jag Project runway och x-factor.. men det är väl inte direkt favoritprogrammen..
44. Kan du rulla med tungan? ja
45. Vem är den roligaste människan du känner? vet inte riktigt. Har många som är roliga på olika sätt. Fast kanske Malin. Vi har väldigt lik humor :P
46. Är du kär? nej
47. Vad har du för ringsignal? smurfsång
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? nej
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? räknas en coca cola flaska? annars mammas luvor.
50. Flirtar du mycket? nope
51. Kan du byta olja på bilen? hahah nej
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? inte än ;P hahha, har inte körkort än
53. Vilken var den senaste boken du läste? Mockingjay.
54. Läser du dagstidningen? ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nope
56. Dansar du i bilen? ibland :D
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? the voice. tror jag
58. Vad var det senaste du skrev ner på ett papper? hur många dagar jag varit ledig från jobbet i år.
59. En minnesvärd händelse i ditt liv? såg en giraffunge födas.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? hahah högstadiet? shit länge sen.. hmm..Kristina tror jag hon hette. eller Nina. tror jag hon hette..
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? vet inte riktigt. en helg kanske?
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? vet inte
63. Vad lyssnar du på just nu? tvn som är på i bakgrunden.
64. Har du varit med i tidningen? ahh en gång i norrland typ xD
65. Vad är det konstigaste du ätit? ingen aning
66. Vem såg dig naken senast? vet inte
67. Vem ser du upp till? mamma, pappa. på olika sätt.
68. Hur imponerar man på dig? hmm.. vara rolig kanske? svår fråga
69. Vem ringer du när du är arg/lesen? typ ingen. brukar sms tebbs
70. Har du någon piercing? i öronen bara
71. Din största vinst? ehh.. ingen aning
72. Civilstånd? singel
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook och typ bloggar. sen brukar jag kika vovve.net samt blocket.se för tillfället.
74. Är du fåfäng? skulle jag inte påstå
75. Ångrar du någonting du gjort? vem gör inte?
76. Hur känner du dig just nu? uttråkad
77. Vilket är ditt drömjobb? rimligt: vill ha ett eget hunddagis. mindre rimligt: typ jobba med vilda djur och bidra till att hjälpa utrotningshotade djur att överleva..
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Åka till USA eller till Kina.
79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv? fiskar, sköldpaddor, kaniner, marsvin, salamandrar, råttor, hund.
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? jag håller så mkt jag kan inom mig. jag vill gärna göra ngt samtidigt som jag äter -typ spela kort eller se film eller liknande. jag vänder alltid bort texten på mjölkpaket och liknande ifrån mig eftersom jag annars läser det om och om igen.
81. Svär du ofta? typ ja
82. Sverige när det är som bäst? en lagom varm sommardag -eller en solig inte alltför kall höstdag.
83. Kan du åka slalom?nej
84. Vad har du ätit i dag? mackor och lite godis.
85. Vad har du för utbildning? är utbildad djurvårdare. samt utbildad hundhälsoterapeut.
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? hmm.. jag har problem med det mesta så den var svår. öronen? xD hahah. nee men ansiktet är väl bra.
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? vet inte riktigt. magen, men det är bara för att jag är så äckligt otränad..
88. Vilken är din bästa egenskap? omtänksam kanske? att jag ställer upp för andra? ngt av dem kanske.
89. Vilken är din sämsta egenskap? ibland blir jag för mkt. och sen har jag ganska lätt för att överdriva eller bli småsur. typ.
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? ehh... historia är inte min grej.
91. Saknar du något? jaa
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? jaa det tkr jag
93. Vad gör dig ledsen? just nu: att jag ska sälja hunden min
94. Vad gör dig glad? att hunden ska få flytta till landet. mina vänner. min familj.
95. Har du varit gift eller förlovad? Nope
96. Vad ska du göra i helgen? helgen är snart slut. har inte gjort ngt alls typ.
97. Vad är det pinsamaste du gjort? hmm.. vet inte riktigt.
98. Vad har du för laster? vet inte
99. Vad är det första du tänker på när du vaknar? olika. oftast vad klockan är
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? se på tv. träna lite med hunden också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0