not like the movies

Lugn dag idag. Tog en promenad till mormor med mamma, syster och Rebelle :) Skönt väder! det gillas ;P
hängde sedan med mamma och storhandlade på coop, okej jag storhandla inte men ahh ;P Köpte hundmat också, Magnusson. Så nu provar vi det så får vi se om det är bättre än Eukanuba :P

Annars då? Jo jag har ont om pengar, men det verkar bli en vana nu tills sommaren är slut 8) Det blir nog bra. Det som är bra är att jag tror att folk vet att man kan låna pengar till mig, eftersom jag alltid är supernoga med att skriva upp allt just för att folk ska veta att jag betalar tillbaka. Sånt är viktigt för mig.

Öppnar imorrn, så borde väl egentligen göra mig iordning och lägga mig.. Men jaa, jag är inte så bra på sånt där ;P dessutom borde jag göra lite läxor vi fått till kursen jag och Bella går ;O shit vad jobbigt det är att plugga igen xD hahah. Men, men.. ska se om jag iaf kan börja fixa ngn av läxorna, så får det bli lite mer Ugly Betty sen innan det är sovadags :P maha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0