Bandit boat 13

Kryssningen var asnice! :D Kvällen började väl inte alltför bra med skumma killar samt att jag råkade klämma Annelis tumme i hyttdörren :O Hon fick gå runt med is och hade grymt ont i den. Inte så konsigt direkt ;O
Senare kom vi iaf igång, och hamnade i en hytt med massa roligt folk! Där spenderade vi större delen av kvällen och natten med massa snack om allt och inget, samt lättsam och skojfrisk mobbning gentemot två killar från växjö ;P hahha.

Vid halv 8 på morgonen var det meningen att jag och Anneli skulle käka lite pizza, men dem började inte servera pizzan förrän vid 8. Så vi tog oss en kort tur förbi hytten -trodde vi ja-, där vi råkade lägga oss ner.. samt råkade somna ;D hahah. Sov i typ två timmar innan vi klev upp för att få i oss pizzan vi velat haft tidigare xD hahah. Resten av dagen spenderades mest till att lyssna på banden som spelade, som trots sin rockgenre var helt okej att lyssna på ;) även om man knappt hörde hur texterna gick ;P maha.





Vi pratade självklart mkt om hundar, vilket alltid är trevligt och nu är jag grymt taggad på att börja träna lite lydnad med Rebelle :D ska ge mig i kast med det imorrn har jag tänkt :D får se hur det går, fick lite tips av Anneli :D Hon ska precis börja tävla i 3e klass med sin hund, en superfin vit herdehund för er som inte vet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0