Midsommarafton!

Hade en grym midsommar ute i nynäs med massa fint folk! Tror vi var 13 pers och 5 hundar som mest ;D Det grillades och åt god mat, snackades en massa och dracks en del. Men det är inte allt, nej kvällen/natten innehöll också en grym dans till små grodorna runt, runt i Malins lägenhet! Samt lite nattbad också ;) I like!
Sen sov vi 7 personer i Malins lilla lägenhet, så man sov kanske inte sååå bra, men det gick ju det också ;P haha.










Idag blev det en lugn dag. Diskades och plockades undan hemma hos Malin, och så såg vi på film innan vi (jag, Sara, Alex och 3 hundar) fick skjuts av Anneli till Gullmarsplan. Grymt skönt med bil, ska fan se till att skaffa mig körkort.. ngn gång ;D hahah.

Träffade Ronja i stan och har sedan spenderat dagen till att bara ta det lugnt. Jao jag och hundarna tog oss en promenad också medans syster hjälpte Ronja med dreads i hennes hår :P Hade båda hundarna (Rebelle och Bagheera dåra ;D) lösa typ hela tiden. Duktiga små vovvar var dem :) Det gillas. Fick inga bra bilder, men förhoppningsvis kmr det bättre bilder på dem tsm imorrn. Om vädret tillåter fotografering :P maha.


Syster försöker nu till att göra ostchips i ugnen, det går inte direkt så bra. Men tredje gången gillt va? ;P heheh. Ahh och så ska vi se på So you think you can dance?, och sen äre väl sova som gäller :P Skönt att det är lördag! Även om tiden gärna kan få gå lite snabbare veckan som kmr, för sen har jag ju semester :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0