kurs med hundar

Var kurs idag, var grymt nice! Hade med mig Rebelle och lånade Putte, och Bella hade med sig Charlie, så tre hundar hade vi med oss :) Vovva skötte sig iaf riktigt bra! Tog det bra med att träffa kurskamraterna och när vi i slutet av dagen hade ngr stationer där hundarna bland annat skulle kliva på olika underlag och balansera på en "träningsboll", så var hon hur duktig som helst! Trodde faktiskt inte hon skulle kliva upp på dem, men tänkte att vi provar, och det gick ju hur bra som helst! :) Hon klev över en stege hur bra som helst och klev upp på en balansbräda utan problem. Dessutom tränade vi lite hopp (lydnadsmomentet) och passade också på att prova på en kort agilitytunnel, som hon faktiskt gick igenom om jag stod i andra änden och ropade! ;) Duktig liten hund jao! Fler bilder kmr ev imorrn eller på onsdag :P



Efter kursen tog det typ år och dagar att ta sig hem. Så väl i v-by mötte jag syster och brur. Syster tog hunden och min väska, och jag och brur gick på bio! Men in black 3! :D Tkt den var helt okej, faktiskt bra. Men inte så mkt mer än så x)

Annars då? Joo jag, Alex och Sara gör inte så mkt. Ska försöka orka skriva ett inlägg om första året med min hund. Idag är det ju ett år sen som vi fick hem henne. Så grymt stor skillnad på henne jao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0