I´m still alive

Jag vet, jag uppdaterar alldeles för sällan. Gör inte så mkt. Eller så gör jag för mkt ;D hahah. I helgen var jag i stan med syster, och hade spelkväll med henne och Alex. Hände inte så mkt mer eftersom vädret sög -.-'
Idag var det halvdag på jobbet. Skönt! Hade SaraX2 med mig som sällskap också, vilket var tur eftersom jag skulle lämna Rutger hemma hos sig på hemvägen, samt ha med mig Aston hem eftersom Alex ska passa honom tills på torsdag :P hahha.

Är grymt trött nu, känns som vi har varit runt överallt. Ja sen typ 13.30 tills nu.. hahah ;P men nu sitter vi hemma hos mig, och nu ska vi spela wii! Senare ska vi till Alex och fortsätta med spelandet ;) han jobbar än så vi slappar här först :P Är ledig imorrn, yey för nationaldagen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0