hundar ska få springa!

Var få hundar idag på jobbet. Vi skulle ha kmt ut alla, men sen var det två som bara skulle gå kort så det blev så att jag tog dem två plus Elliot och Rebelle medans dem andra (sara, alex och karin) promenerade med dem andra hundarna. Småhundarna som skulle gå kort fick va kopplade, men jag släppte Elliot och Rebelle! ;P Funkade riktigt bra faktiskt, och båda såg ut att njuta av att få springa fritt i skogen ;) Mysigt att ha flera hundar lösa samtidigt, så fan vad vi måste ha vissa hundar lösa när jag och Bella startar vårt dagis. Ja när det nu blir ;D

Annars då? Jo jag håller på och sammanställer en liten sammanfattning av 2011, men det går lite segt. Kvällen har spenderas till att planera lite saker, samt se på lost med syster :) Men nee, nu är det sängen som gäller!

Elliot och Rebelle i somras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0