HAIR

Hippelihoppelihopp :D.. eller ngt 8) hahha.
Har haft en riktigt bra helg!

Liten fest i fredags, nice nice!
och lördag och söndag har tillbringats tillsammans med Ronja och syster min :) Ja och idag fick vi även sällskap av Timmy. Vi träffades igår på eftermiddagen, och handlade saker till tacos tillsammans. Sedan satte vi på film och började bleka mitt och systers hår ;P bara utväxten på syster dock. Blev även färgning av mitt hår igår, även om vi fick ta en omgång extra imorse då det var lite rosa slingor kvar ;D haha.
Färgade Saras utväxt och sedan tillbringades ngn timme åt att dreada mitt hår! :D Känns ovant, men jag gillar det!
Sen kom Timmy också, så då fixade vi tuppkam på honom ;) massa hårfixande denna helg jao ;D

Blev även en tur till Kista tsm innan jag och syster åkte hem till mig. Jag bjöd på middag, McDonalds blev det xD hahha. Nyttigt och bra! oh yeah ;)

Nu; bilder! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0