en enda kommentar kan få mig så irriterad

Och så blir man irriterad. Bara för att jag planerar vad nästa ras ska bli så betyder det inte att jag ska skaffa hund nu. Och om det nu gjorde det, är det något fel med det eller?
Det var ju inte så att jag omplacerade Rebelle för att jag inte ville ha hund, eller för att jag ville bli av med henne så jag kunde skaffa en ny. Jag vill ha hund i mitt liv, så om jag nu skulle skaffa hund nu, vad fan spelar det för roll?

Mer än att jag själv känner att jag inte vill ha hund just nu. Men det handlar ju inte om något annat än att jag inte har något jobb, så vet ju inte hur det blir med det i så fall.
Ibland förstår jag mig inte på människor.

Kommentarer
Postat av: marie

Vem är det som inte har ett eget liv utan måste ge sig på dig! Du får ju för guds skull göra precis vad du vill!

2012-12-07 @ 14:14:56
Postat av: Sandra till Marie

sv: är kanske egentligen ingen som ger sig på mig direkt. kanske bara ngn kommentar. Kanske överreagerar jag bara.
Men tack! :)

2012-12-08 @ 00:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0