You clearly didn't think this through

Jag gör mig själv förvirrad. Det är jobbigt.

Annars då? (yes jag är bra på att alltid skriva så.. hahah) Jo jag är för tillfället grymt irriterad på hunden min. Hon har sedan vi var på hundöarna blivit mkt sämre vid hundmöten. Så nu blir det inga mer hundöarna för oss. Istället måste jag lägga mer fokus på att få hennes kontakt vid hundmöten, för så som det är nu så stänger hon mig ute helt. och det gillar jag inte alls. Ska se om det finns ngn drop in kurs nästan helg som vi kan gå på, eftersom man där jobbar med bland annat kontakt. Sedan ska jag väl försöka mig på att träna med klickern. Att gå tillbaka helt och börja från början. Jippie.. känns riktigt roligt. Dumma hund. Men men.. det blir väl bra bara man kämpar på. I guess.
Igår slicka hon sig dessutom hur mkt som helst i rumpan. Blev lite orolig, men hoppas det är löpet som är på gång. Då får det gärna komma fort så man blir av med det. Hahah. Nästa gång blire lugnt en hane! haha x)

Kommentarer
Postat av: Jessica

kostar drop in kurserna nått? :)

2012-04-07 @ 16:18:03
URL: http://jegiro.blogg.se/
Postat av: Jessica

ah just det,

anvnamn: J

lösen: du

2012-04-08 @ 14:23:14
URL: http://jegiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0