rubrik.

Hade tänkt skriva blogg igår, men var fullt upptagen med att se på O.C med moster min, och efter så var vi båda så trötta att det blev till att sova ;P

Idag var jag på vårdcentralen. Ska äntligen ta tag i mina "slemknölar" på fötterna. Okej, det är inga slemknölar, det är tydligen benet som är snett 0.o.. äckligt! Röntgade och hade mig, så nu ska jag bara vänta på en kallelse till en ortoped så hoppas jag på operation så jag slipper dem sen x)

Annars då? Jo jobbet var okej. Känns ju nästan som om man mer jobbar på ett vanligt dagis än hunddagis ibland.. hahah. Och nu ska jag och moster träna! Vi är lite sega på att komma igång med det hela, men så kan det va ;P heheh.
ngr ilder! Sen ska vi gå x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0