Nöjd!

Bra kväll/natt. Jag är grymt nöjd. Lagom blandat med dans, dricka och seriöst snack. I like! Totalt var vi 16 pers och 3 hundar, och det var hur jävla roligt som helst. Grymt lyckad fest om ni frågar mig! :D enda som är synd är att jag nu -kl 03.13, känner att jag skulle kunna fortsätta ett tag till, och att alla förutom Alex och syster dragit sig hemåt. Synd, men hey det är väl så det är. Är hur som helst grymt nöjd med kvällen, och gillar att så många ändå kom! Gillar dessutom att hunden min skötte sig bra. Visst det var lite läskigt med allt folk, men var inte direkt ngr problem. Fler fester och så kmr det säkert bli bättre. Jag gillar att ha fest hos mig. Visst man måste städa både före och efter, men det är så värt det att kunna sova hos en själv sen efter festen. Hahah ;D Okej, jag är inte direkt trött, men får väl sjunga för mig själv ett tag i guess. hhahah x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0