nanananan

Jag har börjat snooza typ 1,5 timme på morgonen. Vet inte om det är bra eller dåligt, för efter lite mer än en timme så ligger jag och nästan väntar på att gå upp, vilket förvisso gör mig piggare, men samtidigt vill jag inte gå upp tidigare eftersom då har jag för mkt tid på mig xD hahah, problem här jao ;P

Dagen idag var skum. Började med att jag fick en oerhört stark lust att slå till en person, men sen blev det helt okej. Var fint väder också och hundarna mina gick bra så det var nice! :)
Slutade 15 och stannade till vid kristineberg på hemvägen för att promenera med hunden vid vattnet. Riktigt mysig väg! Dock lite kort, så det blev bara en promenad på typ 20 minuter. Hade hoppats på en mkt längre. Men, men.

Nu har jag fan inte tid att skriva här mer. Har massa att göra:
* Diska
* Dammsuga
* Torka blodfläckar (hunden löper än jao xP)
* Handla lite (får lönen imorrn :D ÄNTLIGEN!)
* Fixa mat (vad det nu blir får vi se :P)
* Träna
* Promenera med hunden
* Duscha

Fint shema? :P Sen vettefan om det blir i den ordningen, men om jag lyckas med att göra allt det där så äger jag! :) maha ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0