happiness

Orkar inte skriva så mkt. Ska se på ngr avsnitt av O.C innan det blir sovadags. Trött som satan är man. Lång helg, med massa saker planerade, vissa saker inställda, och nya saker påkomna.
Fest hos Bella var asnice! Grattis till henne som fyller år idag!<3 Efteråt blev det film hos Alex för mig och syster -skönheten och odjuret, som vi dock inte såg hela ngn av oss ;D

Idag blev det hundöarna, och efter det sprang tiden iväg med bland annat singstar hos Alex ;D Känns som om jag skulle göra massa, men inte fan kom jag så långt. Heheh. Imorrn är det ny vecka, med chefen borta också.. mohahha! Dessutom kortvecka då vi har halvdag på torsdagen och är lediga på fredag! I like :D

Nu blev det mer text än jag tänkt mig ;P men okej, ska bjuda på ngr bilder från helgen också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0