eyes in the DARK

Sitter här i min ensamhet. Känns som om det var länge sen jag faktiskt var själv. Eller okej, hunden är ju här, men ahh x) Har tittat på O.C, grym serie, även om den i dem senare säsongerna spårar lite. Det gör dem väl typ alla? ;P haha.

För kanske en halvtimme sen kände jag mig ensam. Men just nu känns det bra. Har satt på HÖG musik och sjunger med samtidigt som jag fixar lite på datan. Känns bra så :)
Veckan som kmr kan bli intressant. Vi får se vad som sker. Blir det en bergochdalbana så är jag redo. Hey jag kan bara se att det blir bättre, så det är ju bra iaf :P hahah.

Att prata i gåtor gillar jag :) maha. Nackdelen är när man kollar tillbaka ngt år senare, så vet man inte riktigt själv vad man syftade på i det inlägget x) hahah.

Urtvättat och slitet hår. Och i helgen blire nog ändrat till tråkigt brunt. Buhu ;O men tror mitt hår behöver vila lite med färgandet så får köra roliga färger igen till hösten eller så 8) yeah, det är min planering ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehoooooooooooooooooooo brunt hår<3

2012-04-10 @ 12:49:03
URL: http://missmalinerika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0