break away

Sjuk dag.
Tjafs på jobbet, och hade det inte varit för att jag behöver pengar till grekland hade jag fan velat dra för gott.

Träffade Ronja, och det kändes faktiskt riktigt bra. Har lärt mig att man ska prata för att lösa saker, det är mkt bättre. Speciellt för själen! Har varit social med syster och Alex ett tag, men har väl samtidigt inte varit det roligaste sällskapet då jag och Ronja bestämde oss för att hälsa på en viss person.. Massa tjafs, och visst kändes lite av det onödigt, men shit alltså. Nu känns det riktigt bra att för en gångs skull vända ryggen till det helt. Egentligen borde jag kanske ha gjort det för länge sen. Men detta var droppen. Det roliga är att jag inte ens är ledsen, så det var väl lika bra.

Annars då? Joda, jag sitter och småler, för nu känns det faktiskt bra. Jag tror att jag i och med dagen har växt lite, funnit lite mer styrka i mig själv. Det är bra! I like.
I helgen är det fest som gäller, ser fram emot det :D Ska faktiskt bli riktigt roligt!

Och så har syster varit med på jobbet hela veckan. Har varit grymt nice!<3 Ahh och även Nattis och Sara var med två dagar, hade faktiskt väldigt roligt tillsammans med småglinen ;P maha. Tack för roliga dagar tjejer! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Maha tack själv :)<3

2012-04-13 @ 00:35:50
URL: http://peaceandllovee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0