Älskar spontana ideér!

Är egentligen för trött för att orka skriva. Men tänkte lite kort säga att studentskivan igår var så jävla rolig! För förfesten hos Alex, och vi var sådär lagom onyktra på vägen till skivan ;) maha.
Skivan ägde! Jag och Alex var fattiga och lite för onyktra så vi drack mest vatten dock ;D och jag blev vän med dj:n och var väl sådär allmänt störande när jag ville ha min musik ;) ehhehe. Han var rolig iaf så tror inte jag var för jobbig iaf :P
Vid 3 blev det donken, och sedan en kort sväng förbi hos Johanna innan vi (jag, Alex och Johanna) tog nattbussen till råcksta. Hämtade hunden min, sen åkte vi till brommaplan där jag hämta min väska hos Alex. Han valde att stanna hemma så vi tjejer åkte vidare. Johanna klev av vid fridhemsplan och jag åkte vidare till jobbet.. Var där halv 7, försökte skrämma Bella men misslyckades ;D Det var hon som öppna idag dåra. Och sen kröp jag ner i en soffa och sov till halv 10. Nice nice. GRYMT var det! :)

Happyface, även om jag typ är död. Inte heller ser jag fram emot att gå upp strax efter 5 imorrn ;O öppnar imorrn jao. Hehhe. Men att sluta tidigt en fredag äger! :D
Nu blev det längre än jag trodde.. så blir det alltid ;) Men nu ska jag se ett O.C avsnitt, sen äre sova som gäller! Oh yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0